RETOUR
Beautysalon Yourzz wil er alles aan doen om te voorkomen dat je jouw producten moet retourneren. Ik zet daarom de volgende tools in om jou zo goed mogelijk te helpen tijdens het online shoppen:
Advies vragen
Twijfel je over een product, dan kun je gebruik maken van mijn vrijblijvende advies. Een goed advies is heel belangrijk! Het gaat immers om je huid. Beautysalon Yourzz adviseert daarom iedereen eerst advies te vragen, voordat je een aankoop doen.
Foto’s
Mocht je geen tijd hebben om langs te komen voor een huidanalyse, wat het beste is. Dan is er ook een mogelijkheid om doormiddel van foto’s van jouw huid met duidelijke uitleg ook advies geven. Zo kijk ik naar welke producten jou het snelst tot mooi resultaat brengen. Ook houd ik rekening met de status waarin jouw huid zich op dat moment verkeerd. Zodat vervelende huidreacties of allergieën uitgesloten kunnen worden.
Productinformatie
Alle additionele informatie over het product is te vinden in de producttekst.
De tekst is met zorg samengesteld en geeft een complete uitleg van het product en zijn werking. De teksten kunnen afwijken van andere sites, omdat deze persoonlijk zijn gemaakt en met de ervaring zijn geschreven. Zo vind je ook extra tips en tricks bij het product en ga ik net even een stapje verder in de uitleg dan andere sites. “Waar de meeste specialistes stoppen, ga ik altijd een stapje verder”
Mocht je desondanks alle bovenstaande hulpmiddelen toch een artikel moeten retourneren dan is dit bij Beautysalon Yourzz geen probleem, indien het product nog ongeopend is. Wij helpen je dan uiteraard graag verder. Onderstaand vind je onze garantieregels en een stappenplan waarin een duidelijk overzicht staat over hoe je artikelen kunt retourneren.
Je hebt 14 Dagen bedenktijd!
Ben je niet tevreden met je aankoop? Dat kan! Gelukkig heb je altijd 14 dagen bedenktijd en mag je jouw pakketje altijd terugsturen. Wel zijn er een aantal punten van belang bij het terug sturen:
- Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren, de kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.
- Wanneer je ervoor kiest het product terug te sturen, zal het product met alle geleverde toebehoren, in originele staat en verpakking, ongebruikt en onbeschadigd aan Beautysalon Yourzz geretourneerd worden.
- Om gebruik te maken van het retour proces, dien je het retourformulier in volledig in te vullen. Deze vind je terug in jouw bezorgde bestelling.
- Wij zullen het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten op je bankrekening na ontvangst in goede orde.
- Let op: het product mag niet beschadigd, gebruikt of geopend zijn en moet in de originele verpakking zitten.
- Wij begrijpen dat je het product goed wilt bekijken en beoordelen maar maak het om geen enkele reden open en draai niet aan eventuele doppen. Zo komt de sealing van het product los en neem ik het niet meer terug.
- De kosten voor het retour sturen zijn ten alle tijde voor je eigen rekening. Wij adviseren ten aller tijden je pakket aangetekend retour te sturen omdat je dan verzekerd bent. Het risico van het retour zenden ligt altijd bij jou of PostNL (indien aangetekend).
- Mocht je het product willen ruilen voor een ander product zullen de kosten voor het opnieuw versturen van het juiste product voor eigen rekening zijn.
Denk je allergisch te zijn voor jouw gekochte product?
Het komt weleens voor dat je een allergische reactie denkt te hebben. En dat is natuurlijk heel vervelend! De producten die op deze site staan zijn allemaal paramedische producten, hierdoor is een allergische reactie in vele gevallen niet aan de orde. In 99% van de gevallen ben je op deze site, omdat je niet tevreden bent met jouw huid. Je hebt een huidprobleem of bent niet blij met hoe je huid eruitziet, hij is grauw en je zou graag weer een mooi glow willen. Al deze redenen hebben maar één betekenis: Jouw huidconditie is niet op goed niveau en is uit balans! Doordat de conditie niet op pijl is, kan je huid gaan reageren op de paramedische producten. Jouw huid is dus niet gewend dat er zulke hoge werkstoffen naar binnen treden en jouw huid aan het werk zetten. Net als bij het trainen van je lichaam, wanneer je begint met sporten, krijg je ALTIJD spierpijn! Zo is dat ook met je huid, wanneer je begint aan paramedische producten, krijg je uiteraard een reactie, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.
Wat voor reacties kan je verwachten:
- Roodheid;
- Jeukerigheid;
- Verergering van het huidprobleem;
- In sommige gevallen wat zwelling (ook om de ogen).
Het is altijd mogelijk om met beautysalon yourzz contact op te nemen. Beautysalon Yourzz is ook s ’avonds bereikbaar. Want vanaf je aankoop kun je bij mij begeleidt worden tijdens dit proces. In vele gevallen duurt dit een aantal dagen en wordt het vanzelf minder. Ik vraag ten aller tijden direct een foto van jouw huid te sturen en bij spoed altijd direct te bellen. Helaas kan ik om deze reden geen producten retour nemen als ze gebruikt zijn. Maar zullen wij zeker een gepaste oplossing vinden en komen wij er samen uit.
Jouw pakket beschadigd of product doet het niet?
Ik heb gekozen om met PostNL te verzenden, wetende dat dit het beste bedrijf is binnen Nederland om je pakketten te versturen. Toch wil het helaas weleens voorkomen dat het pakket beschadigd bij je aankomt. Of dat het product wat bij jou geleverd is niet werkt. Ik vind het super vervelend als dit gebeurt! Daarom ga ik dit ten aller tijd proberen op te lossen.
- Mocht je pakketje beschadigd zijn als de postbode het bij je komt brengen, neem het dan niet aan en weiger het. Tip van mij: maak altijd een foto van het pakket, als bewijs!
- Stuur mij een mailtje naar info@beautysalon-Yourzz.nl met de foto’s en datum van levering en vertel duidelijk wat er is gebeurd.
- Je krijgt van ons direct instructies per email nadat je ons op de hoogte hebt gesteld van de beschadiging.
- Producten die zonder retourformulier en/of reden zomaar worden teruggestuurd, nemen ik niet in behandeling.
- LET OP:Mocht je product niet meer werken (denk aan pompjes etc.) ga dan nooit zelf sleutelen aan het product! Wanneer jij het product zelf hebt opgemaakt of hebt proberen te maken. Neem ik het niet meer terug! Een opening of verandering aan het product kan er namelijk voor zorgen dat het product helemaal niet meer werkt. Het kan voorkomen dat ik jou telefonisch begeleid met het open maken van het product, in dit geval is dit onze verantwoording.
- Wanneer jouw product niet werkt, vraag ik altijd om een foto of filmpje van het product. Zo kunnen wij beoordelen of het echt stuk is of dat het product misschien verkeerd gebruikt wordt.
- Wanneer ik beoordeel dat het product aan de hand van de video, toch defect is. Mag deze retour gestuurd worden. Bij ontvangst zal er een onderzoek gestart worden om uit te sluiten wat er defect is en of het product niet met opzet is beschadigd.
- Wanneer ik constateer dat het product opzettelijk na een gebruik periode is beschadigd (ja dit gebeurt echt). Vergoed ik het niet en zal het defecte product ook niet teruggestuurd worden.
- Het kan ten aller tijden voorkomen dat je het product laat vallen, gelukkig kunnen sommige producten tegen een stootje. Maar niet allemaal! Pompjes, glas en de dermarollers zijn hele gevoelige producten. Voor vallen en stoten ben ik niet verantwoordelijk en kan ik helaas niks voor je betekenen. Wees dus zuinig op je producten en leg ze goed en veilig weg na gebruik.
Ik streef erna om alles op een fijne manier met jou op te lossen. Mocht je ondanks bovenstaande punten toch een klacht of verbetering hebben voor mij. Laat dit mij alsjeblieft weten door te mailen naar info@beautysalon-Yourzz.nl
Ik waardeer het enorm als je jouw mening met mij deelt, want alleen dan kan ik mezelf verbeteren!